Dag 1 Nagoya - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Gertjan Yentl - WaarBenJij.nu Dag 1 Nagoya - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Gertjan Yentl - WaarBenJij.nu

Dag 1 Nagoya

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

21 Juli 2015 | Japan, Nagoya

Eenmaal ingecheckt in het hotel zijn we een uurtje gaan slapen. We waren zo moe van de reis. Rond 5 uur zijn we gaan douchen en de staf in gegaan. We hebben rond gelopen door de drukke straten en ons verbaasd over alle 'bijzondere' dingen hier in Japan. De handschoentjes, mondkapjes en paraplu's zie je overal. Ook lopen bijna alle heren in pak (met of zonder colbert) en de dames allemaal netjes gekleed. Op een enkeling na, natuurlijk.
We hebben gezocht naar een eettentje uit de lonely planet. Uiteindelijk hebben we heel Nagoya gezien, maar niet de eettent. Uiteindelijk zijn we gaan eten bij een grill restaurantje. We kregen een Engelse kaart. Dan zou het goed moeten komen denk je. Gertjan bestelde een Green Tea en ik een Apple. Soda stond erbij... Komt de meneer aanlopen met 2 bierpullen met drinken. Dat van mij was mierzoet en van Gertjan rook naar bier. Toen we een slok namen bleek het Soda met wodka te zijn. Ach ja... Op de kaart van het eten stonden erg bijzondere dingen. Het waren stokjes van de grill met vlees. Gelukkig hadden we een Engelse kaart, want wat leek op inktvis waren bloedvaten, wat leek op garnalen was baarmoeder. Allemaal van een varken. Gelukkig hadden ze ook gehakt, bacon en ribben. Die hebben we maar genomen en was erg lekker.
We zijn na het eten terug gegaan naar het hotel en gaan slapen.

• 23 Juli 2015 - 22:18

Saskia:

Ohhh wat vies zeg dat eten bah bah. Gelukkig was het van jullie wel lekker kuss

• 23 Juli 2015 - 22:22

Monique:

Jeetje hahaha hmmm lekker baarmoeder bij je wodka ;) hahah! Kusss!